Home » Igre » Assassin’s Creed Red

Assassin’s Creed Red

Assassin’s Creed: Novi Horizonti i Budućnost Franchisea

Ako ste strastveni obožavatelj Assassin’s Creed serijala, izgleda da vas čeka uzbudljiva budućnost puna inovacija i novih avantura. Bez obzira na to što ste tvrdili da nećete igrati Odyssey zbog sličnosti s Origins, ili Valhalla zbog istih razloga, vaša strast prema serijalu i dalje traje, sada s uživanjem u Mirage. Jasno je da serijal nastavlja uspješno privlačiti pažnju svojih fanova, unatoč ponavljajućim elementima.

Assassin’s Creed Red i njegova premijera

Najnovije vijesti o serijalu dolaze s informacijama o igri Assassin’s Creed Red, koja nas vodi u feudalni Japan – okruženje koje su mnogi fanovi dugo iščekivali. S dva igriva lika, samurajem Yasukeom i ženskim asasinom Naoe, igra obećava novu razinu uranjanja i dinamike.

Ubisoftova konferencija, zakazana za 10. juna, izgleda kao idealna prilika za prvi uvid u gameplay. S obzirom na vašu ljubav prema serijalu, ovo je događaj koji definitivno ne smijete propustiti. Nakon prvog prikaza, embargo se podiže 12. juna, što znači da ćemo dobiti još više detalja od medija i influencera koji će imati priliku igru isprobati prije ostalih.

Ubisoftov razvojni plan za Assassin’s Creed

Ubisoft nije stao samo na jednoj novoj igri. Evo kratkog presjeka onoga što možemo očekivati:

1. Assassin’s Creed Infinity – Predstavljen kao centralni hub za sve buduće AC igre, Infinity će biti fokusiran na modernu priču. Zanimljivo je da će serijal, počevši od AC: Infinity, koristiti novi, unificiraniji engine “Anvil Pipeline”. Ovaj engine donosi napredni ray-tracing, poboljšanu geometriju, nove animacije, napredni parkour sistem, dinamično vrijeme, i mnoge druge promjene.

2. Assassin’s Creed Hexe – Igra je predviđena za izlazak 2026. godine, s glavnom protagonistkinjom po imenu Elsa (ne, ne ona Elsa iz Frozen).
  3. Assassin’s Creed: Obsidian – Kodni naziv za remake popularnog Black Flag, koji bi također mogao biti predstavljen 10. juna.
  4. Assassin’s Creed: Nebula – Ova igra će nas odvesti na lokacije poput Azteka, Indije, i Mediterana.
  5. AC: RaidFree-to-play Assassin’s Creed za četiri igrača u PvE co-op modu.
  6. AC: Echoes – Još jedan multiplayer naslov u razvoju.

7. I još jedan AC remake o kojem trenutno nema puno informacija.

Ubisoft Forward, koji se održava 10. juna, bit će ključni događaj za sve ljubitelje Assassin’s Creed serijala. S obiljem novih informacija i igara na horizontu, ovo je period pun uzbuđenja i očekivanja za sve vas koji ste duboko vezani za ovaj serijal. Vaša predanost i strast prema serijalu, od Origins preko Odyssey i Valhalla do Mirage, i dalje se isplati, te s nestrpljenjem očekujemo sve što Ubisoft priprema za budućnost.

Ne zaboravite, 10. juna – datum koji ne smijete propustiti!

Vrh stranice