Xbox ka digitalnoj transformaciji
U posljednja 24 sata Xbox je bio poprište haosa. Nakon povezivanja sa Activision Blizzardom, očekivanja su bila velika, ali nedavna vijest koja je izašla prije nekoliko sati iznenadila je i potresla industriju.
U sklopu otpuštanja, koja su pogodila 1.900 radnika, veliki studiji poput Sledgehammer Games-a bili su teško pogođeni. Ali što je još važnije, čini se da Microsoft konačno odbacuje fizičke kopije igara, označavajući jasnu orijentaciju ka potpuno digitalnoj budućnosti Xbox platforme.
Otpuštanja u Microsoftu bila su izuzetno nestalna, s novim informacijama koje su se pojavljivale skoro svaki sat. Usred ovog haosa, novinari kao što su Jez Corden i Jason Schreier dijele dodatne detalje na svojim društvenim mrežama. Corden ističe da otpuštanja utiču na gotovo svaki aspekt Xbox poslovanja, a najveći hit su odjeli za maloprodaju i osiguranje kvaliteta. Mnogi radnici su otpušteni, posebno oni koji su se bavili prodajom fizičkih kopija igara. Corden naglašava da to ne znači trenutni kraj isporuke i proizvodnje fizičkih kopija igara, ali s obzirom na trendove u industriji, curenje informacija i sve veći fokus na uslugu Game Pass, mogli bismo svjedočiti smanjenju prisutnosti fizičkih kopija čak iu sljedećim generacija konzola.
Prema svježim, još uvijek nezvaničnim informacijama, sljedeća generacija Xbox konzole bit će potpuno digitalna, posebno s naglaskom na Cloud igre. Ove glasine djeluju sve uvjerljivije, a treba napomenuti da će velika ekskluziva poput Hellblade 2 biti dostupna isključivo u digitalnom formatu.